actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 10th December 2009, 19:56
jessica.mink jessica.mink is offline
Registered User

Child Focus lanceert ‘verouderingsfoto's’ in vijf verdwijningszaken

Het is inderdaad de vraag of de verdwijningszaken wel degelijk gaan opgelost geraken met de verouderingsfoto's. Al is het wel een goed initiatief en kan het in weinige gevallen volgens mij wel opgelost worden. Al moet het wel enorm moeilijk zijn voor de familie van de verdwenen personen om hun kinderen, ... te zien als ze ouder zijn. Ze hebben de naaste personen nog altijd niet terug. Het is te hopen dat ze de verdwenen personen terug gaan vinden via deze foto's, hopelijk komt er een goede tip binnen van iemand.
Met citaat antwoorden
Oud 10th December 2009, 20:07
jana dua jana dua is offline
Registered User

verouderingsfoto's

Ook al mag het een beetje nutteloos lijken, vindt ik dit een goed initiatief. Het is zeker het proberen waard. Niemand verdwijnt zomaar en zeker die jonge kinderen niet.
Ik hoop dat het iets oplevert.
Met citaat antwoorden
Oud 11th December 2009, 19:11
elien.leys elien.leys is offline
Registered User

Wat gaat de technologie toch voorruit. Vandaag de dag kan men echt alles. Door de foto's van verdwenen kinderen digitaal te verouderen, is er meer kans dat men de zaak ook daadwerkelijk kan oplossen. Of het nu een happy end is of niet, hun familieleden verdienen helderheid. Het is een hel dat je kind wordt vermoord, maar het is zeker zo erg dat je al tientallen jaren in onzekerheid leeft. Zoals mijn voorgangers hoop ik ook dat deze actie enkele goede en bruikbare tips oplevert.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:31.