actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2009, 22:59
Sanne.Goovaerts Sanne.Goovaerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Geel
Posts: 69
Zelf heb ik ook al mogen ondervinden dat sommige merken als taboe worden beschouwd. Het viel mij op mijn vorige school op, dat als men iets in een zak mee naar school moest nemen dit voornamelijk zakken waren van winkels zoals Zara, Bobo, Mer du nord,… zakken van winkelketens zoals Zeeman, Wibra, Aldi of Lidl zag je bijna nooit. Het lijkt wel alsof de plastic zak waarmee je rondloopt een stempel op je drukt. Waarom is het zo erg om spulletjes bij Zeeman te kopen? Daar vind je ook leuke dingen voor weinig geld. Ik ga echt geen 25€ betalen aan iets wat je in zulke winkels aan 5€ kan vinden. Net zoals Yannick begrijp ik ook niet echt waarom Coca Cola Light in het lijstje wordt opgesomd. Misschien is het waar wat Bo zegt, namelijk dat Coca Cola Light als drank voor vrouwen bestempeld wordt.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 9th December 2009, 09:10
jesse.vervloet
Guest
 
Posts: n/a
groot gelijk bo! Reclame beïnvloedt de gedachten van de mensen. Dit is niet alleen bij Coca Cola het geval. Ook een mooi voorbeeld is de 'dyson' stofzuiger, waarvan tijdens de reclamespot wordt gezegd dat men hem niet hoort tijdens het stofzuigen, en toch maakt het nog altijd een hels lawaai. De mensen hebben altijd het beste van het beste nodig en dit zal vrees ik niet snel veranderen..
Met citaat antwoorden
Antwoord


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:50.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.