![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik zou mij er niks van aantrekken als ze zo belachelijk gaan doen. Hoe groot is de kans dat je in die 15 jaar nog zo'n controle tegenkomt? Als ze dit hier ook gaan toepassen zit ik binnenkort zonder fiets... En wat gaan ze dan doen, ook je autorijbewijs afpakken? Dit bewiijst nog mar eens wat voor apen er soms in een regering kunnen zitten. Wie maakt zo'n wet nu op?
|
|
|||
|
|||
Belachelijk!
Hoe belachelijk is dit. Met de auto mag hij nog rijden en met de fiets nietmeer! Wel een goed excuus om de auto altijd mee te krijgen van de ouders!
![]() |
|
|||
|
|||
Ik kan begrijpen dat ze willen verhinderen dat hij nog eens dronken op zijn fiets zitten. Hij moest maar eens iets voorhebben.
Maar toch vind ik een verbod op het rijden met voertuigen zonder rijbewijs ronduit belachelijk. Als men de wet echt serieus gaat toepassen, dan kan hij al gestraft worden omdat hij in een go-kart zou zitten... |
|
|||
|
|||
Ik ben het er ook zeker mee eens dat de straf gewoon belachelijk is. Maar langs de andere kant. Als je als automobilist op een vrijdag of zaterdag nacht op de baan rijdt, dan kom je toch ook heel wat tegen hoor. Je moet echt goed uitkijken dat je geen fietsers raakt die zelf al moeite hebben om recht te blijven.
Ikzelf rij ook altijd met de fiets als ik uitga, niet meer dan logisch vind ik ook. Deze straf is er echt over.. |