actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Bekijk Resultaten Peiling: Mag het huis zomaar verkocht worden?
Ja 9 29.03%
Neen 22 70.97%
Stemmers: 31. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 31st October 2009, 16:29
kato.van.herck kato.van.herck is offline
Registered User

ik vind dat er een herdenkingsplaats moet worden opgericht op de plaats van dat huis. die meisjes zijn daar door een hel gegaan, die verdienen respect.

ze moeten het niet openbaar verkopen , en zeker niet Dutroux nog het recht geven om een vrederechter aan te spreken tegen de verkoop van zijn huis. Ze moeten hem als zijn rechten ontnemen en laten creperen in de gevangenis, zodat hij een idee krijgt van wat die meisjes in zijn gruwelkelder hebben doorstaan!

ik vind het idee om het huis af te breken en er een herdenkingsperk op te richten dus zeker een heel goed idee.

Kato
Met citaat antwoorden
Oud 2nd November 2009, 14:27
veronique.geussens veronique.geussens is offline
Registered User

Ik kan niet kiezen

ik kan niet kiezen

Langst de ene kant denk ik ; waarom zou het huis niet verkocht kunnen worden ? Het is toch net een huis als alle andere, slaapkamers , keuken , living, kelder ..

Maar dan denk ik aan wat er is gebeurd, wil iemand daar wel wonen? Wil iemand weten wat in zijn huis heeft afgespeeld?

Ik ga met mijn voorganger mee. Ik vind dat er iets anders in de plaats moet komen, het is eender of het een herdenking is of een nieuw huis. Zolang de sporen van vroeger niet meer getoond kunnen worden en dat mensen er niet dagelijks aan herinnerd kunnen worden.
Met citaat antwoorden
Oud 3rd November 2009, 12:15
rob.van.beek rob.van.beek is offline
Registered User

Ik zou niet weten waarom het huis niet verkocht zou kunnen worden. Het is misschien een hoofdstuk dat kan afgesloten worden. En er kan een ander gezin gelukkig worden. Een gedenkplaats voor de meisjes vind ik een goed idee zo zullen de meisjes niet vergeten worden.
Ik snap uiteraard dat de familie dit niet wil. Ze willen aan de rest van de wereld laten zien wat voor een gruwel die man was. Maar ik denk dat iedereen dat al wel weet.
Met citaat antwoorden
Oud 3rd November 2009, 12:30
Lisse
Guest

.

Ik vind dat het huis niet verkocht mag worden, ik snap totaal niet hoe je in dat huis zou kunnen leven, je wordt dan toch constant met al de feiten en herinneringen geconfronteerd?? Inderdaad het oprichten van een herdenkingsplaats of het huis afbreken zou beter zijn vind ik.
Met citaat antwoorden
Oud 4th November 2009, 10:47
elien.leys elien.leys is offline
Registered User

Ik ben ook van de mening dat het huis niet verkocht mag worden. Wie weet wat er omgaat in de gedachten van de koper, speelt hij misschien met de gedachten van herhaling. Je weet maar nooit. Daarom mag men geen risico's nemen. Ik vind dat er met dat huis en de grond iets positief moet gebeuren, zodat al de trieste dingen die daar gebeurd zijn toch nog een positieve noot krijgen. Een herdenkingsplaats voor de meisjes is een goed idee denk ik.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:15.