actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Human Interest
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 1st October 2009, 20:49
Stéphanie.Verreydt Stéphanie.Verreydt is offline
Registered User

Ik vind het erg dat er in onze maatschappij tegenwoordig meer en meer van deze feiten gebeuren. De kinderen hangen maar wat rond op de straat, terwijl de ouders meestal nog niet eens weten waar hun kinderen zijn. Hier moet iets aan gedaan worden. Ook het aanbod van de geweldadige films speelt hier in mee. Kinderen zien te vaak van deze slechte dingen en gaan deze beschouwen als 'alledaags en normaal'. En waarom zouden ze het niet uitproberen, in de film worden ze toch ook niet altijd gevat voor hun daden?

Het feit dat de dertienjarige jongen zich is gaan verontschuldigen bij de vrouw, vind ik toch wel moedig. En ook de vrouw, die deze jongen vergiffenis gegeven heeft, vind ik erg dapper. En ten slotte, vond ik het heel goed dat zij de jongen de les heeft gespeld. Zo zal hij niet vergeet dat, ondanks de gekregen vergiffenis, hij toch nog een grote misdaad gepleegd heeft en hier een straf voor zal krijgen.

Laatst aangepast door Stéphanie.Verreydt : 1st October 2009 om 20:54
Met citaat antwoorden
Oud 4th October 2009, 20:13
jillie.dams jillie.dams is offline
Registered User

Ik vind dat er tegenwoordig meer en meer sprake is van jeugdcriminaliteit. Dit is echt onaanvaardbaar. Ik vind persoonlijk dat dit toch voor 70% te danken is aan de opvoeding die deze jongeren gekregen hebben. Deze ouders laten hun kinderen te vrij, er moet toch enige discipline zijn in een opvoeding. De omgeving en verkeerde vrienden dragen natuurlijk ook bij tot een slechte jeugd. Ik vind het wel zeer moedig van die jongen dat hij zich is gaan excuseren. Dit betekent toch dat hij enig respect toont tegenover die vrouw. Dat zij de jonge crimineel vergeven heeft is volgens mij wel de juiste keuze. De jongen is nog redelijk jong dus er is nog hoop dat hij op het rechte pad zal geraken. Dat zij hem de les heeft gespeld is al een duwtje in de goede richting en hopelijk heeft deze jongen toch zijn lesje geleerd.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:46.