![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
Ik zag het onlangs toen ze filmden bij Deborah thuis. Niet meer dan logisch lijkt mij. De sponsers zijn mede-investeerders in het programma en zijn er mede verantwoordelijk voor dat het programma kan bestaan. Als je nagaat hoeveel geld er in zo'n programma gepompt is, kan je wel eens achterover vallen!
|
#2
|
|||
|
|||
Productiemakers hebben gelijk als ze zeggen dat merken die geen sponsor zijn geblurd moeten worden. Toch overdrijven productiemakers vaak, merken van sponsors worden talrijk en extra lang in beeld gebracht en dat is ook niet nodig. Bij vele programma’s kan je de sponsors er zo uithalen doordat er extra aandacht aan besteed wordt.
Ik begrijp dat je niet-sponsors gaat blurren om zo respect te tonen aan de sponsors, maar dit mag zeker niet opvallen. Het gaat verder dan alleen respect tonen aan sponsors, het is pure commercie. Een kennis van mij baadt een café uit een maakt hier ook mooi gebruik van. Hij stuurt af en toe brieven naar Jupiler met de mededeling dat hij alleen Jupiler van het vat tapt maar dat hij ook zou kunnen overschakelen naar Stella Artois als hij niets in de plaats voor deze goede reclame. |
#3
|
|||
|
|||
Ik vind het nier meer dan normaal dat niet-sponsors van het programma 'Mijn restaurant' gewoon geblurd worden. Het is een teken dat je trouw bent aan je sponsors.
Nu, overdrijven is natuurlijk ook geen goede zaak. In 'Mijn Restaurant' wordt er volgens mij niet overdreven geblurd, in tegenstelling tot sommige Amerikaanse programma's. Zolang er in een beperkte mate wordt geblurd, blijft het volgens mij wel aangenaam om te blijven kijken. |