![]() |
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn deze klachten allemaal het gevolg van een jagend leven. Ik heb 2 van de meest voorkomende klachten. Ik heb de laatste tijd veel last van stekende hoofdpijn. Ik heb pijnstillers geprobeerd, maar die helpen niet. Omdat de hoofdpijn aanhield en erger werd, ben ik toch naar de dokter gestapt. Ze vertelde mij dat ik "cervicogene" hoofdpijn heb als gevolg van stress. Mijn rug en nek zitten ook helemaal vast en die hoofdpijn is daar een gevolg van. Ik moest dus een paar keren naar de kinesist en zo weinig mogelijk werken achter de computer, omdat de meeste mensen dan een verkeerde houding aannemen. Zolang ik naar de kinesist ga, heb ik er geen last van. Maar als ik niet meer ga, komen alle klachten terug.
|
|
|||
|
|||
De Belgen zijn niet goed bezig. Als je ons met andere landen vergelijkt, hebben wij echt wel een opgejaagd leven. We werken hard en nemen minder vakantie. Als je eens op reis gaat naar bv. Italië dan merk je echt het verschil. De mensen zijn daar veel rustiger en ontspannen, zij hebben echt een andere levensstijl. Ik vind dat we het hier ook wat rustiger aan mogen doen, ook studenten, want zij hebben ook al vaak last van stress, en op zo'n jonge leeftijd vind ik dat dat toch nog niet mag zijn...
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Ik vind dat we het hier ook wat rustiger aan mogen doen, ook studenten, want zij hebben ook al vaak last van stress, en op zo'n jonge leeftijd vind ik dat dat toch nog niet mag zijn...[/QUOTE]
De docenten zullen is lache Sanne ![]() Schrik er wel niet van dat 1 op de 5 Belgen stress heeft, we leven tenslotte in een prestatiegerichte maatschappij waar de druk om iets goed te doen heel hoog ligt. Dat Belgen minder last hebben van maagzuur dan spanjaarden, is volgens mij gewoon toeval. Of het moest zijn door het teveel eten van Spaanse pepers ![]() |
|
|||
|
|||
Citaat:
|