![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() Ik leid er alvast uit af dat de 'goesting' van vrouwlief klaarblijkelijk een 'secundair' iets is, afgezien van het feit dat het beeld van 'manlief' dat hieruit naar voor komt een soort van oerang-oetang is die zijn 'shot' om de zoveel dagen moet hebben... ![]() Alsof wij mannen op dat vlak niet min noch meer een bende primaten zouden zijn, niet in staat om onze broek op te houden na vier dagen zonder seks?? ![]() ![]() Maar ik begrijp je argument wel: spijtig dat die vrouwen borsten en andere parafernalia hebben, want anders zou die 'oerang-oetanggoesting' helemaal geen punt meer zijn! "Man en vrouw schiep Hij hen" - daar lezen we dan maar even over... ![]() Conclusie: '...Hij weende bittere tranen'. Want blijkbaar was het voor sommigen niet duidelijk dat de intieme relatie voornamelijk gekenmerkt wordt door, jawel... intimiteit (op welke manier dan ook, en vooral niet afdwingbaar door wetten!) ![]() Overigens: "...zijn seks krijgen": gruwelijk! Mijn 'goesting' is al over voor het spel begint. Met daarbij volgende 'ontboezeming' - om het primair te houden ![]() ![]()
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 21st April 2009 om 04:43 |