actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 17th March 2009, 09:43
Evy Witters Evy Witters is offline
Registered User

Na het lezen van dit artikel had ik gemengde gevoelens.. Oké, hij heeft schuldgevoelens en hangt de zielepoot uit, maar is dit niet allemaal erg toevallig? Ik begrijp, en vind dit logisch, dat de man nu pas beseft wat hij heeft gedaan. Op het moment dat hij die daden deed zat hij waarschijnlijk in een soort van roes, en had hij niet zoveel besef van wat hij deed. Maar ik vind het enorm zielig dat hij op zijn eigen proces een kaft voor zijn hoofd houdt, zodat niemand in zijn ogen kan kijken. Als je zo'n gruwelijke en onmenselijke dingen kan doen, moet je de gevolgen maar dragen. In het artikel staat ook iets van dat hij medelijden van de jury wil.. Dat vind ik pas zever! Hoe kan je nu voor zulke daden medelijden krijgen? Voor zo'n man moet de doodstraf terug ingevoerd worden, hij verdient niet beter!
Met citaat antwoorden
Oud 17th March 2009, 17:26
Jente Brughmans Jente Brughmans is offline
Registered User

met zo'n man kan ik geen medelijden hebben....Wat deze man heeft verricht is onaanvaardbaar net zoals Dutroux.
Hij heeft het leven van zijn dochter en kinderen om zeep geholpen en dan zijn schuld nog ontkennen. Ik kan begrijpen dat je na zo'n daad spijt heeft, maar dat had hij zelfs niet.
Als je een daad verricht, moet je de gevolgen ook maar kunnen dragen! zo simpel is dat.
Met citaat antwoorden
Oud 19th March 2009, 15:04
Sanne Van der borght Sanne Van der borght is offline
Registered User

Het schuldgevoel komt altijd te laat. Deze man heeft verschrikkelijke dingen gedaan en verdient het niet om medelijden te krijgen en zeker niet van de jury! Van mij mogen ze hem de zwaarste straf geven. En zijn vrouw moeten ze ook niet sparen vind ik, want ik geloof er niets van dat zij dat niet geweten zou hebben.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:29.