actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 30th December 2008, 20:47
Frederik Bogaerts Frederik Bogaerts is offline
Registered User

Dit is toch weer compleet absurd.
Volgens mij begrijpen deze mensen de betekenis van een 'mop' niet.
Door hier zo belachelijk over te doen zetten ze hun eigen toch niet in het goede daglicht.
Door deze dingen worden vooroordelen verspreid.
Moppen worden inderdaad over vanalles en nog wat gemaakt.
En sommige moppen lijken nogal confronterend, maar als je niet met jezelf kan lachen.
Dan is er toch gewoon iets mis.
Met citaat antwoorden
Oud 30th December 2008, 21:50
Vincent Vincent is offline
Registered User

Als (bepaalde) joden hier niet mee kunnen lachen is dit hun zaak vind ik. In zijn shows wordt alles en iedereen uitgelachen net als bij Alex Agnew, net als bij Geert Hoste, net als bij Hans Teeuwen. Als ze acties ondernemen tegen Philippe dan moeten ze tegen elke stand up comedian acties ondernemen. Ik begrijp hun probleem niet echt.
Met citaat antwoorden
Oud 31st December 2008, 00:54
Maartenc Maartenc is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Vincent
Als (bepaalde) joden hier niet mee kunnen lachen is dit hun zaak vind ik. In zijn shows wordt alles en iedereen uitgelachen net als bij Alex Agnew, net als bij Geert Hoste, net als bij Hans Teeuwen. Als ze acties ondernemen tegen Philippe dan moeten ze tegen elke stand up comedian acties ondernemen. Ik begrijp hun probleem niet echt.
Ik ga volledig akkoord met dit standpunt. Als iedereen aan alles zo zwaar tilt was er geen enkele stand up comedian meer.
Met citaat antwoorden
Oud 13th January 2009, 15:55
jefdaemen's Avatar
jefdaemen jefdaemen is offline
Registered User

Kom op he jongens! Phillippe Geubels maakt ook eens een grapje over joden en heel europa spreekt er van.
Die mannen hebben nog nooit van Alex Agnew gehoord denk ik. Als je zijn optredens bekijkt, zie je twee uur aan een stuk racistische praat, maar kraait daar een haan om, ik denk het niet. Waarom niet? Omdat het om te lachen is, hij meent totaal niet wat hij zegt en dat is bij Phillippe Geubels ook zo. Ik vind dat met iedereen wel eens gelachen mag worden.

Oké, er mag niet overdreven worden bij zulke humor, maar dat is ook niet gebeurd. Als een KOMIEK een KOMISCH OPTREDEN geeft beste mensen, is het vrij voordehandliggend dat datgene wat hij zegt VOOR TE LACHEN is.
Maar nee, daar had men precies niet aan gedacht bij Phillippe.
Met citaat antwoorden
Oud 16th January 2009, 08:50
koenmaes8 koenmaes8 is offline
Registered User

Citaat:
Oké, er mag niet overdreven worden bij zulke humor, maar dat is ook niet gebeurd. Als een KOMIEK een KOMISCH OPTREDEN geeft beste mensen, is het vrij voordehandliggend dat datgene wat hij zegt VOOR TE LACHEN is.
Professor Daemen heeft gesproken!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:47.