actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 22nd December 2008, 15:39
Tinne.Buyens Tinne.Buyens is offline
Registered User

Och, zo'n programma's moet je altijd met een korreltje ( en soms een hele zak ) zout nemen vind ik.
Neem nu Toast Kannibaal, je ziet zo dat de makers van zo'n programma hun gezinnen heel goed kiezen, meestal de speciaalste, alternatiefste, luxueuste, ... eruit. Op zo'n moment denk ik echt 'typisch'. De stammen die aan zo'n programma meenemen krijgen zelfs westers eten en westerse kledij als bedanking voor hun 'medewerking'.
Ik lach me een breuk met zulke programma's, ik kijk er echt puur naar voor het entertainment. Iedereen bij ons trouwens, geen enkel reality-programma nemen wij ernstig, je weet sowieso dat het om sensatie gaat.
Met citaat antwoorden
Oud 23rd December 2008, 14:32
Kim Verlooy Kim Verlooy is offline
Registered User

Als je dit nog niet zelf kan uitpuzzelen.. Elke show is opgezet spel. Als men er echt een expiditie robinson van willen maken, haal die camera-mannen die in hun tentje 100 meter verder op het strand een frietje aan het eten zijn weg. Indien nodig, installeer cameras in de bomen en laat ze dan maar eens aan hun lot over. Dat zou pas televisie zijn. Ik vind het een beetje belachelijk dat je de mensen hiervoor gaat aanklagen na de show. Je leest toch het "script" voor de uitzending? Dan zeg je toch gewoon dat je niet mee doet aan opgezet spel..
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:09.