![]() |
|
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() Maar goed, over het artikel: Ik verschoot er ook van dat iedereen hier toch ongeveer dezelfde mening over deelde. Ik had verwacht dat er toch een aantal zouden zijn die akkoord gingen met de leerlingen. Ik vind het ook normaal dat de leerlingen dit niet mogen. Het geeft hen immers nog maar eens een nieuwe trend en diegene die niet volgen, hebben weeral een reden om gepest te worden. Verder vind ik de reden van de leerlingen al genoeg om het te verbieden. "Madonna en Britney Spears doen het ook" ![]() Verder vind ik het ook maar vies moest ik 14-jarige meisjes gedurende enkele seconden zien kussen met elkaar. Misschien ben ik dan wel preuts of conservatief. ![]() |
|
|||
|
|||
Ik vind het niet meer dan normaal dat er niet mag gekust worden op school. Ik denk dat dat bij iedereen op school zo wel het geval zal geweest zijn. Bij mij stond het duidelijk in het schoolregelement vermeld. Als we dit gaan toelaten, gaat het al snel escaleren. Dit is zoals roken op school. Als je dit gaat toelaten, ga al je snel komen tot situaties komen waarin de leerlingen vinden dat alcohol drinken op school ook moet kunnen.
Let wel dat ik het hier over een middelbare school heb. De jongeren kennen vaak geen grenzen, dus moeten er nog duidelijke grenzen gesteld worden. |