![]() |
|
|
||||
|
||||
Ons mama heeft op haar WC zo'n drukknop waar je twee keer op moet drukken als je alleen hebt geplast, dan zou je minder water verbruiken. En ik denk dat veel mensen dat thuis wel doen, niet altijd doortrekken als je alleen een plasje moet doen.. Of niet?
En wim hoe komt het dat je daar zo mee bezig bent? Hoe ben je daar bij gekomen wil ik eigenlijk zeggen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als er niets verandert is binnen 10jaar het broeikaseffect onomkeerbaar en de gevolgen die dat met zich mee zou brengen zijn eigenlijk wel vree groot. Reden genoeg dus om je daar mee bezig te houden zou ik zo zeggen. Trouwens ook één van de redenen waarom ik biologie (en leraar) gekozen heb, omdat dat de enige manier is om de lln daar echt bewust van te maken. Je kan je geen betere positie wensen. en wouter: is idd niet zo goed voor de motor maar ja in het leven moet je prioriteiten stellen hé ![]() als je nog tips wilt, ik heb er nog wel enkele hoor, had alleen daarstraks niet zo veel tijd.
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
Ja zeg maar hoor als je tijd hebt! Ben wel geïnteresseerd. Heb juist op het nieuws dat gezin gezien die maar 8 euro per maand betalen voor electriciteit.. Er zit wel een investering van zonnepanelen en aardgas achter maar is wel interessant als je kosten en de natuur kan helpen door kleine dingen!
|