![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Mogen politici deelnemen aan (langdurige) spelprogramma's? | |||
Ja, waarom niet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 50.00% |
Neen, want... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 50.00% |
Stemmers: 14. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
Nu niet dat ik zozeer gekant ben tegen het idee dat politici mogen meespelen aan spelprogramma's (vrije meningsuiting etc...) maar waar ik me wel aan stoor is dat die spelprogramma's niks meer zijn dan promostunts van een partij. Het is dus ook tekenend dat bepaalde partijen meer aan bod komen dan andere... raad zelf maar welke en welke net niet.
Dat is natuurlijk nog iets anders dan bijvoorbeeld meedoen aan een spelprogramma of marathon ten voordele van...
|
||||
|
||||
Citaat:
Ergens heb ik er geen probleem mee dat hij meedoet aan dergelijk programma. Op de ene of de andere manier blijft hij maar een mens zoals wij allen. Langs de andere kant heb ik iets van: waarom zou hij daar aan mee doen? wat drijft hem om opeens terug tussen het gewone volk te gaan zitten en aan zoiets mee te doen? Moest het nu een aflevering zijn waar bv een aantal BV's voor max een maand daar zitten, zou ik het nog begrijpen. Maar daar men spreekt over "langdurige afwezigheid" concludeer ik toch wel dat het over enkele maanden gaat en ik vind niet dat een Vlaams Parlementslid daar dan thuishoort! en zoals Kenny ook al zei: t is weeral een goedkope promotiestunt!
|
||||
|
||||
Dat ze voor mijn part gerust meespelen..
Maar hun lonen moeten niet worden uitgekeerd dan.. politici zijn ook gewone mensen, al dan niet met een dikke nek..