![]() |
|
|
|||
|
|||
Dit is toch wel té gek, denk ik dan.
Wie droomt er niet van om dat hotel eens een bezoekje te kunnen brengen. Diegene die zot zijn van reizen, willen hier zeker naartoe. MAAR, Wie heeft daar zoveel geld voor over? Dan moet je echt al veel geld verdienen. Dit is echt niks voor de gewone man. Die kunnen alleen maar dromen van dit hotel! Ga ik dus ook doen ![]() |
|
|||
|
|||
Mooi, dat wel.
luxueuze verwennerij, dat zeker. Overdreven, helemaal. Als ze mij één of meerdere overnachtingen in dit hotel zouden aanbieden zou ik zeker geen nee zeggen. Als ze mij dit gratis aanbieden natuurlijk. Zoveel geld voor een hotelkamer vind ik net iets te veel. Dubai heeft meer en meer de allure van een rijkeluisoord, een land waar je alleen terecht kan als miljardair. Het kan ook niet gezond zijn voor het milieu: altijd blijven bijbouwen en als je geen plaats meer hebt, zet je gewoon een artificieel eilandje bij. Geef mij dan maar een vakantie in een 'gewoon' hotel in Spanje, eventueel met all-in. |
|
|||
|
|||
Het is wel de moeite denk ik om dat is gaan te bezoeken. Ik zou dan wel buiten blijven staan, wat ook al prachtig moet zijn om het te zien. Maar er overnachten, daar denk ik niet aan. 320 euro per nacht voor de goedkoopste kamer, is nog erg veel. Dat geld spendeer ik liever in iets anders, iets nuttiger.
Het hotel zal dan ook alleen maar rijke mensen over de vloer krijgen. Ik denk niet dat een doorsnee gezin daar op vakantie gaat. |