![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Wat is dit??Dit is toch niet langer menselijk? Als de politie tegen de vrouw zegt dat ze haar café moet sluiten, dan moet ze haar dochtertje hierbij toch niet betrekken, laat staan haar leven willen afnemen!! Want hoe oud is deze kleine pruts?? Volgens mij nog geen jaar! ![]() En wat wil deze vrouw hiermee bereiken? Dat ze haar café weer mag opendoen? Wel ik hoop allesinds dat ze de voogdij van haar afnemen en dat ze nooit nog dergelijke zaak mag opendoen. Ze hoort thuis in de psychiatrie! |
|
|||
|
|||
![]() Eerst en vooral wil ik zeggen dat het logisch is dat deze vrouw kwaad is. Haar café was hoogstwaarschijnlijk haar kostwinning. Maar moet je daarvoor je kind traumatiseren? Ik heb net de videobeelden bekeken. Ik zit nu ook helemaal verdwaasd achter mijn computer. Ik werd gewoon misselijk van die beelden! Denk toch aan de veiligheid van dat meisje ![]() Gisteren postte ik een krantenbericht over een vrouw die haar baby vermoordde uit schrik haar nieuwe vriend te verliezen. Wat hebben vrouwen tegenwoordig toch met kinderen doden of pijn doen? Sprakeloos word ik van zulke dingen.. |
|
|||
|
|||
Ergens in het logisch dat deze vrouw kwaad is natuurlijk, maar dat ze dan haar dochter hierbij betrekt... , dat vind ik wel wat te ver gaand. Misschien had deze vrouw eerst eens met de buren moeten gaan praten. Als ze dan tot een compromie komen, was er niet veel aan de hand.
Ik vind dat deze vrouw overgereageert heeft. Ook al zou dat mijn café geweest zijn, dan nog zou ik mijn kind er buiten laten!! |
|
|||
|
|||
Re: vrouw dreigt met dochtertje van dak te springen
Van zo'n beelden krijg ik kippenvel. Ik begrijp dat de vrouw aandacht wil en overstuur is omdat ze haar werk kwijt is. Maar deze reactie gaat me toch wel te ver. Ze staat daar op dat dak te zwieren met haar dochtertje alsof ze het meisje elk moment naar beneden gaat laten vallen. Hoe hard ik ook probeer om haar reactie te begrijpen, het lukt me niet.
![]() |
|
|||
|
|||
Zoiets doe je gewoon niet. Ik vind dit er over gaan. Je kan andere zaken ondernemen om je standpunt duidelijk te maken. Is het gewoon om aandacht te trekken of zou ze echt gesprongen hebben? Dit is de vraag die ik me bij deze situatie stel.
|
|
|||
|
|||
Amai!!
![]() |