actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > Thomas More Kempen > Onderwijs > R.Z.L.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 1st October 2008, 12:12
Jolien Willems Jolien Willems is offline
Registered User

Persoonlijk denk ik ook dat mensen enkel letten op hun rijgedrag omdat er anders eventueel boetes kunnen vallen.
Dit merk ik ook aan mezelf, mijn ouders, vrienden...Om hiervan een voorbeeld te geven, op sommige rijwegen weten we ondertussen de flitsers staan, het is een weg waar je 70km/u mag rijden, maar iedereen rijdt er ongeveer 90, tot wanneer men de flitser nadert. Eens voorbij die flitser neemt men terug de snelheid van 90km/u aan.
En zo is dat op verschillende plaatsen.
Dus ik denk ook dat wanneer er minder controles zullen uitgevoerd worden, er terug een slechter rijgedrag zal plaatsvinden.
Met citaat antwoorden
Oud 1st October 2008, 18:43
kizzer kizzer is offline
Registered User

Ik denk dat heel deze problematiek ook te maken heeft met de levenswijze van de mens van vandaag. We willen bijvoorbeeld allemaal graag lang opblijven en zo lang mogelijk slapen. Het probleem stelt zich al. Je hebt dus maar een paar uur geslapen en je staat eigenlijk te laat op. Hierdoor moet je je haasten om op tijd op je werk te komen. Ik kijk hierbij ook naar mezelf. Als ik 's morgens op tijd vertrek naar school, dan zal ik de snelheidsbeperkingen bijvoorbeeld respecteren. Vertrek ik te laat, dan zal ik logischerwijze ook sneller rijden. Vandaag leven we allemaal tegen de tijd en het moet allemaal nog snel afgehandeld zijn ook. Als we dan nog een niveautje verder denken, weten we dat als je te weinig geslapen hebt en je al te laat bent voor je werk, je ook nog eens een slecht humeur hebt. Dit vertaald zich dan weer in verkeersagressie,bumperrijden enz. ...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:55.