![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik vind dit een positief initiatief. Als je slaapt een je huis staat in brand merk je dat hoogstwaarschijnlijk niet. Door het lawaai dat die rookmelder maakt, is de kans toch groot dat je optijd wegbent.
|
|
|||
|
|||
Dit werd tijd!
Wij hebben op het moment overal in huis rookmelders hangen maar mijn vader staat op het punt om deze te vervangen door rookmelders met CO² melder. Hoeveel mensen zijn er al niet gestorven doordat ze geen rook of CO² melder hadden? Ik vind dat ze dit al veel sneller hadden moeten verplichten! |
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat ze iedereen in een land gaan kunnen verplichten om een rookmelder in huis te halen, hoe kunnen ze dit controleren? Of gaat het dan iets zijn dat de verzekering niet meer terug betaalt wanneer een huis afbrand zonder rookmelder?
Ergens wel een goed initiatief, maar ik weet niet of mijn ouders staan te popelen om overal rookmelders te gaan ophangen... We zien wel... |
|
|||
|
|||
De bedoeling is zeer mooi om overal rookmelders te hangen, veiligheid gaat boven alles natuurlijk. Maar ik denk ook niet dat je iedereen kunt gaan verplichten om rookmelders in huis te halen.
Hopelijk zien veel mensen de veiligheid ervan in en gaan ze een rookmelder in huis halen. |
|
|||
|
|||
Eindelijk!
Wij hebben er thuis ook enkele en ik voel me veel veiliger! Zeker na wat er met die 4 meisjes is gebeurd overlaatst. |