actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Overige 'milieubijdragen'
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 19th December 2007, 20:41
jonas.de.ceulaer jonas.de.ceulaer is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herenthout
Posts: 94
Ik vind het alvast positief dat men iets wil doen aan CO2, weliswaar pas vanaf 2012. Ik vraag me af of deze regel niet te laat komt en of die wel gaat werken. Ik weet ook niet of veel mensen zullen staan popelen om meer te betalen voor een nieuwe auto, die bovendien nog wat duurder wordt. Men zegt nochtans in de tekst dat het voor de consument een winsituatie gaat worden. Ik hoop dat ze gelijk hebben. De gebouwde auto’s moeten aan die regel voldoen, maat hoe zit het met de reeds bestaande auto’s? Wat gaat men doen met al die tweedehands auto’s? 1.300 euro is toch al een heus bedrag om meer te betalen. Ik denk dat we moeten afwachten tot 2012 om te zien hoe dit gaat verlopen.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 20th December 2007, 00:16
Tom.Geens Tom.Geens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Heist-op-den-Berg
Posts: 78
Een winsituatie lijkt me een heel optimistisch beeld, want men vergelijkt hier twee waarden met elkaar waarvan het één vast ligt en waarvan het andere kan fluxueren. Zoals reeds gezegd staat de prijs van de brandstof niet vast, dus met welke prijs is men dan aan die 2700 euro goedkoper gekomen? Voor de consument zal het waarschijnlijk op termijn in ieder geval niet duurder uitkomen zo lijkt. Maar de directe kost bij de aankoop van een nieuwe wagen stijgt natuurlijk wel aanzienlijk.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:33.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.