![]() |
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Ik vrees dat het niet alleen jongeren zijn die gestimuleerd moeten worden om niet dronken met de wagen te rijden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
![]()
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Ik vind het ook niet nodig dat de politie mensen belonen omdat ze nuchter rijden. Ze zouden de mensen die zo stom zijn om zat achter het stuur te zitten harder moeten straffen. Ik vind ook dat de politie meer controles moet uitvoeren en niet alleen rond deze dagen van Kerst en Nieuwjaar maar heel het jaar door. Mensen moeten inzien dat zat rijden niet door de beugel kan. Ze moeten beseffen dat ze ook andere mensen in gevaar brengen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf nog nooit een controle meegemaakt en zou er niet zo'n drama over maken als ik een cadeautje zou krijgen. Ok ik begrijp wel dat het normaal moet zijn dat je niet dronken achter het stuur zit maar de mensen die niet dronken achter het stuur zitten mogen toch wel eens beloond worden.
|