actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 10th December 2007, 16:36
Caroline De Bot Caroline De Bot is offline
Registered User

examenstress

Zelf heb ik niet zoveel stress voor de examens, wat niet altijd een voordeel is. Tijdens de blokperiode drink ik wel regelmatig een red bull om niet in slaap te vallen bovenop mijn boeken. Ik heb wel nog nooit medicatie ingenomen tegen de examenstress, voor mij is dit niet nodig. Ik kan er wel inkomen dat studenten met veel stress dit wel doen. Een vriendin van mij doet dit ook, ook op aanraden van haar moeder. Als zij dit niet doet is ze gewoon geen mens!!! Misschien moet er vanuit de school meer informatie of begeleiding worden gegeven rond examenstress.
Met citaat antwoorden
Oud 10th December 2007, 20:46
Evy Witters Evy Witters is offline
Registered User

Tijdens de examenperiode neem ik altijd vitaminenpilletjes. Deze pilletjes zorgen er bovendien voor dat ik me beter kan concentreren. Wat wel handig is tijdens het leren. Ik vind dit zeer doeltreffend, en ben er dan ook van overtuigd dat er niets mis met is. Toch kan ik wel aannemen dat sommige mensen ander 'spul' slikken of gewoon overdrijven in wat ze nemen. Dit kan uit de hand lopen, met nadelige gevolgen. Hier moet men wel dringend iets tegen doen, en jongeren beter informeren!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:43.