actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 10th December 2007, 10:12
jo.guns jo.guns is offline
Registered User

Ik vind dat de gepensioneerden inderdaad het recht hebben om hun "laatste jaren" comfortabel door te brengen. Ze moeten hiervoor niet naar hun kinderen of kleinkinderen kijken. Ze hebben zelf hun hele leven gewerkt om het geld dat ze hebben te verdienen, dus mogen ze er ook wel eens van genieten. Ik denk dat zo de meeste kinderen en kleinkinderen gaan reageren..
Met citaat antwoorden
Oud 10th December 2007, 15:32
Stef.Berghmans's Avatar
Stef.Berghmans Stef.Berghmans is offline
Registered User

Ik denk dat dit vrij 'normaal' is.

Nu iedereen individuele vrijheden heeft, heeft de oudere generatie toch ook het recht om met hun geld te doen wat ze willen?

Ik vind het wel spijtig indien mensen hun geld gewoon op doen "om het op te doen". Je mag gerust je geld spenderen aan je geluk, maar het zo veel mogelijk geld spenderen om het toch maar op te krijgen is geen goed idee.
Met citaat antwoorden
Oud 11th December 2007, 10:39
Hanne Wuyts Hanne Wuyts is offline
Registered User

Wel die oudjes van tegenwoordig hebben gelijk!!
Ze hebben zelf voor dat geld gewerkt en hun kinderen die moeten zelf maar gaan werken voor hun geld!! Ze kunnen er op hun oude dag alleen maar van genieten en na een leven waar waarschijnlijk niet alles van een leien dakje is gelopen, hebben ze recht om er eens goed van te genieten!!
Leve de oudjes van tegenwoordig!!
Met citaat antwoorden
Oud 11th December 2007, 13:17
jan.dufraing jan.dufraing is offline
Registered User

Ik vind dat ze groot gelijk hebben ze hebben er tenslotte zelf voor gewerkt. Ze zullen ook geen onnuttige uitgaven doen want ze weten hoe hard ze er voor gewerkt hebben en willen hun kinderen ook nog wel iets gunnen. Het is wel zo dat ze het recht hebben om te genieten van hun geld waar dat ze zelf hard hebben voor gewerkt.

Laat ze maar genieten van hun geld.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:33.