![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Onderwijshervorming met meer stages & 2 vakken een goede zaak? | |||
Ik denk het wel, want... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 43.48% |
Ik denk van niet, want... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 56.52% |
Stemmers: 23. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ik vrees er een beetje voor dat leerkrachten dan een vak gaan geven dat ze zelf nooit gekregen hebben in het hoger, of ook in het middelbaar. Als je de lijstjes nu al eens bekijkt, dan zie je dat er lkr zijn die een vak geven waar ze geen opleiding voor gekregen hebben (PAV-TO-Fysica-Chemie...) Ik ken genoeg lkr die een vak geven dat ze niet gekregen hebben en dat nu al geven omdat ze hun uurtjes niet gevuld krijgen.
Met drie vakken (nu dus...) is er een breder aanbod en een breder kennisgebied mogelijk. En, uitdieping bestaat nu ook al he! En dat is mooi dat je dat kunt doen... Ik vrees vooral voor de kweek van 'vakidioten'. !MIJN!, twee vakken... Met drie vakken ben je toch al wat beter in staat om een beetje vakoverschrijdend te werken. |
|
||||
|
||||
Ik heb precies vernomen dat studenten in het 3de jaar voor hun stage 2/3 pré krijgen? Klopt dit? Is dit een Fabeltje? of heb IK dat gewoon verkeerd verstaan
![]()