actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Wetenschap
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 21st November 2007, 10:58
Natalie.Van.den.Bergh Natalie.Van.den.Bergh is offline
Registered User

Ik ben zelf blond en kan er zeker mee lachen dat ze grapjes over mijn haarkleur en het verband tussen dom maken, ik vind het zelf een makkelijk excuus als ik iets dom doe of zeg.
Ik denk niet dat iedereen zijn IQ onbewust zal verlagen, maar er zijn er toch. Ik merk soms als ik ergens iets ga vragen ofzo, dat ze het dan zo dikwijls en traag uitleggen alsof ik precies achterlijk ben. Hier kan ik natuurlijk niet mee lachen, omdat dit dan ook niet als grap is bedoeld en die mensen dan echt denken dat ik zo achtelijk ben.
Met citaat antwoorden
Oud 21st November 2007, 11:45
Hanne Wuyts Hanne Wuyts is offline
Registered User

Bon, ik vind het altijd wel grappig dat er zoveel moppen worden gemaakt rond domme blondjes maar ik zal is iets vertellen...

Vorige jaren op mijn oude school viel het grappig genoeg heel hard op dat in alle slimme klassen bijna alle meisjes blond haar hadden, niet allemaal maar wel heel veel en dat in de humane klassen (waar algemeen bekent staat dat dit de vuilbak is van het ASO) dat daar het merendeel een donkere haarkleur had...

Ik wil absoluut niet in mijn nadeel plijten, want ik heb zelf bruin haar maar dit vond ik wel een pittig detail...veel vriendinnen van mij zijn blond en ik voel mij soms de domste van heel de hoop...

Tja en waarom onderzoeken ze het gedrag van de man wanneer die een blonde vrouw zien, ik vraag mij af hoe dit onderzoekt wordt en ik stel me er veel vragen bij...gaan ze dan het testosteron gehalte meten ofzo...

Manneke manneke waar ze zich in godsnaam mee bezig houden, ze zouden beter iets zoeken tegen kanker enz.

groetjes
Met citaat antwoorden
Oud 23rd November 2007, 11:27
s5052345's Avatar
s5052345 s5052345 is offline
Sven Raymaekers

Reactie op artikel

Dat is zo ne quatch. Blondjes zijn zeker niet dommer en normaal gezien verlaag je je zogezegd toch niet tot hun niveau?

Mijn vriendin is ook blond en zij is echt wel slim en iedereen rond haar die blond is ook dus ik zou toch maar niet al te veel geloven van wat daarover gezegd wordt.Er zijn slimme en domme blondjes maar men mag ze natuurlijk wel niet over dezelfde kam scheren!!!

GRrtz
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:18.