![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Moet de scheids de match affluiten bij aanhoudend beledigende supporterspreekkoren? | |||
Ja, zeer zeker |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 64.29% |
Neen, hoegenaamd niet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 35.71% |
Stemmers: 14. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
ik vind van wel
ik heb nog nooit op een basketbalwedstrijd of een zwemkampioenschap hooligans of rellen gezien.
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij voetbal heb je een ander publiek: de die-hard fans, de sporadische supporters en de hooligans die echt komen om rel te schoppen soms. Ik denk dat je bij basketbal die laatste 2 minder tegenkomt. Vandaar mss minder problemen bij basketbal en ook omdat het wat minder populair is veronderstel ik?
|
|||
|
|||
Het is natuurlijk wel zo dat vooral bij het voetbal het hooliganisme te kop op steekt. Ik denk dat dit ook vooral te maken heeft met het feit dat voetbal nogal erg hard leeft in ons klein landje. Persoonlijk vind ik ook wel dat spreekkoren juist de sfeer scheppen tijdens een voetbalmatch, want laat ons eerlijk zijn: voor het spel moet je ook niet elke week gaan, want onze competitie telt vele saaie matchen!
Ik vind dan ook dat je als speler en scheidsrechter ook wel het één en ander moet kunnen verdragen. Zie maar naar wij als toekomstige leerkrachten, wij krijgen op zijn tijd ook vanalles naar ons hoofdgeslingerd en toch moeten wij objectief blijven! Ik vind als je hier voor kiest moet je de nadelen er ook maar bijnemen. Het probleem zou natuurlijk opgelost zijn als supporters alleen hun ploeg positief ondersteunen... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Suggesties voor een andere wereld | Barst | P.A.V. | 0 | 21st November 2004 18:46 |
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... | Barst | Artikels & Boeken | 2 | 9th November 2004 17:35 |
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 7 | 30th June 2004 11:50 |