actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Bekijk Resultaten Peiling: Moet de scheids de match affluiten bij aanhoudend beledigende supporterspreekkoren?
Ja, zeer zeker 9 64.29%
Neen, hoegenaamd niet 5 35.71%
Stemmers: 14. U mag niet stemmen in deze peiling

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
Oud 15th December 2004, 17:29
SuzySw SuzySw is offline
Registered User

Ik ben een supporter (van Lierse). Ik ben uiteraard schuldig aan verbaal voetbalgeweld. Enkele jaren is er een grote heisa geweest over al dan niet stilleggen van de matchen. Bij verschillende spelers bij ons doet het hen beter presteren. Gewoon de tegenpartij nekken door bijvoorbeeld een goal te maken. Ik vind ook dat het allemaal overdreven wordt. 90 minuten supporter je met heel je hart, voor jouw ploeg. En de tegenpartij is gewoon de rotte appel. DAn is het logisch dat ge die uitscheld en uitdaagd. Maar dat is verbaal. In LIer zie je heel goed, dat regelmatig de supporters van beide ploegen samen een pint gaan pakken. Maar die 90 minuten... laat het asjeblieft een uitlaatklep zijn... Als speler weet je dat je niet de lieveling bent van de bezoekers.
De beste manier om te antwoorden is op het veld mét een goal...
Met citaat antwoorden

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Suggesties voor een andere wereld Barst P.A.V. 0 21st November 2004 18:46
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... Barst Artikels & Boeken 2 9th November 2004 17:35
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... Barst Cultureel-maatschappelijk 7 30th June 2004 11:50

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:29.