![]() |
|
|
|||
|
|||
Respect
Voor iemand als Marc Hermans kan je enkel veel respect hebben. Wat die man al wel niet verwezenlijkt heeft. Zijn persoonlijkheid maakt hem tot één van de grootste mensen van de wereld. Iedereen in de sportwereld kent Marc en zijn verhaal. Het is ongelooflijk wat hij deze keer heeft verwezenlijkt. De Crocodile Trophy is de zwaarste mountainbike wedstrijd die er bestaat. Om deze tot een goed einde te brengen vraag je ongelooflijk veel van je zelf. Zeker voor Marc was het zeer zwaar. Hij kan met zijn mountainbike niet zo snel rijden omdat die niet zo wendbaar is als een gewone mountainbike. Het is echt wel een kenmerk van Marc zijn persoonlijkheid dat hij de laatste rit mocht winnen. Een voorbeeld voor elke sportman. Opgeven staat niet in zijn woorden boek
Proficiat Marc met jou ongelooflijke prestatie. |
|
|||
|
|||
Respect met grote R
Na zijn ongeval had Marc Herremans 2 keuzes: Doorgaan met leven, of leven als een 'plant' die niets meer kan doen, behalve helder denken. Marc heeft voor het eerste gekozen en kijk wat hij nog allemaal kan. Hij heeft voor zichzelf bewezen dat het leven echt nog wel zin heeft, maar ik denk ook dat hij vele andere mensen erdoor heeft gehaald. Mensen die ook verlamd zijn bv. Ik vind het dan ook jammer dat hij in de cel moet. Maarja, dat is de wet zeker?
|
|
|||
|
|||
Ik vind het verhaal van Marc Herremans ongelooflijk, de meeste mensen die zich in zijn toestand zouden bevinden zouden allang de moed hebben opgegeven denk ik. Dat hij subsidiefraude zou gepleegd hebben geloof ik niet.
|
|
|||
|
|||
Marc heeft sinds zijn ongeval al heel veel verwezenlijkt, en chapeau dat hij de moed niet opgeeft. Het is zoals Jan zegt: iedereen kent Marc en zijn verhaal. Ok dat is waar, maar we kennen maar 1 kant. Marc Herremans woont in dezelfde gemeente als ik. Als hij gaat trainen, moeten de begeleiders alle andere mensen laten vallen en direct Marc Herremans helpen.. Hij wil dan alle aandacht. Dit zal misschien wel typisch zijn voor bv's..
|