actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 24th October 2007, 13:31
Lien Boogers Lien Boogers is offline
Registered User

Ik denk dat we goed op weg zijn naar een rookvrij België, een rookvrij Europa zal nog wel net iets langer duren denk.
Maar de dag dat Belgë 100% rookvrij is, chapeau dan! Ik denk dat hoeveel er ook gecontroleerd wordt, in de privé-sfeer kan men het toch niet 100% controleren.

Ik vind het verbod in restaurants goed, maar hoeveel restaurants zijn er nog die nog wel sigaretten en sigaren verkopen. Het zit toch nog niet allemaal juist en ik denk dat we nog lang zullen moeten wachten!
Met citaat antwoorden
Oud 24th October 2007, 19:20
Natalie Docx Natalie Docx is offline
Registered User

Dit is iets dat niet van de ene dag op de andere kan gerealiseerd worden, maar het is zeker en vast een goede maatregel. Roken is gewoon ongezond en passief meeroken nog ongezonder.
Met citaat antwoorden
Oud 24th October 2007, 19:55
Julie_07's Avatar
Julie_07 Julie_07 is offline
Registered User

Ik vind een rookverbod in openbare ruimtes zeker goed.
Als je dan toch je longen wil kapotmaken, doe het dan buiten en alleen.

Toch vrees ik dat er weinig mensen door dit rookverbod het roken gaan opgeven. Gezellig buiten staan roken met een aantal collega's kan de sfeer ook bevorderen op het werk bijvoorbeeld.

Een rookvrij België, laat staan Europa, is volgens mij redelijk onhaalbaar. Ik denk niet dat we ooit kunnen zeggen dat niemand in België rookt.
Met citaat antwoorden
Oud 24th October 2007, 21:05
maarten.gilops maarten.gilops is offline
Registered User

rookverbod

Het rookverbod was zeker een goede zaak. Het is immers een feit dat passief roken ook ernstige schade kan toebrengen. Toch zien we dat het niet overal nageleefd word. In sommige cafés hangt men wel een plaatje verboden te roken, maar als daar onder iemand zit met een sigaret in zijn mond. Vraag ik mij af hoe verboden het wel is. Als zelfs in het Europees parlement met dat probleem te kampen heeft. Is het wel zeer ver gekomen. Misschien moet men op een of andere mannier meer controle voorzien.

Ook was het veel makkelijker geweest hadden bij het invoegen van het rookverbod, het over al rookvrij gemaakt. Aangezien dit binnen een paar jaar toch verplicht zal worden door Europa.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:16.