actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 12th October 2007, 13:09
jo.guns jo.guns is offline
Registered User

Ik vind dat Gertjan hier groot gelijk in heeft.. Het kan toch niet dat iemand levenslang veroordeeld wordt "al" na dertig jaar vrij zou komen..
Maar langs de andere kant, als hij vrij is denk ik niet dat hij ooit nog iets deftig met zijn leven kan doen (voor zover dat nog kan). Iedereen weet wie hij is en wat hij gedaan heeft.. En dat is ook een straf!
Met citaat antwoorden
Oud 12th October 2007, 13:26
Sofie Daems Sofie Daems is offline
Registered User

Een redelijke straf voor zo'n massamoordenaar, maar of hij die straf gaat uitzitten, daar stel ik me vragen bij.
Zijn plannetje van 11 mei '06 was om eerst enkele allochtonen te vermoorden, en daarna zichzelf van kant te maken. Zijn plan is dus maar voor de helft gelukt, de allochtonen heeft hij gedood. Maar wat met dat andere deel van het plan? Van Themsche leeft helemaal niet graag, en zeker niet nu hij levenslang heeft gekregen. Ik zie hem die straf helemaal niet uitzitten, misschien ontloopt hij ze wel door zelfdoding? Want ja, dat is toch hetgene dat hij wou, weg uit deze wereld?
Met citaat antwoorden
Oud 12th October 2007, 16:16
Tinne Schrauwen Tinne Schrauwen is offline
Registered User

Wat een opluchting dat Van Themsche zijn verdiende straf heeft gekregen. Het is wel zo: Van Themsche heeft eindelijk zijn definitieve straf, maar de kleine Luna en Oulematou komen hier niet mee terug...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:41.