![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Zou u op donderdag vegetarisch willen eten? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 46.15% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 53.85% |
Stemmers: 39. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Het is echt onzin om dit alleen op donderdag te doen, en daarbij als ik het vlees niet opeet dan doet iemand anders dat wel in mijn plaats! Dus ik ben hier niet voor te vinden
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Ik doe hier zeker niet aan mee, ik blijf bij mijn mening! En als vlees dan toch zo klimaatsonvriendelijk is kunnen we het beter opeten
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik bedoel maar, als je er ZEKER niet aan meedoet, moet je toch wel goede argumenten hebben denk ik dan...
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
vegy
Ik zou er niets met inzitten om 1 dag in de week vegetarisch te eten helemaal niet! zelfs 2 dagen "no problemo" maar inderdaad liefst niet op donderdag, eerste jaar TO he Jef
![]() |
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat: