actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > VARIA > Polls
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Bekijk Resultaten Peiling: Zou u op donderdag vegetarisch willen eten?
Ja 18 46.15%
Nee 21 53.85%
Stemmers: 39. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 27th May 2007, 11:08
koenmaes8 koenmaes8 is offline
Registered User

Het is echt onzin om dit alleen op donderdag te doen, en daarbij als ik het vlees niet opeet dan doet iemand anders dat wel in mijn plaats! Dus ik ben hier niet voor te vinden
Met citaat antwoorden
Oud 27th May 2007, 12:11
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door koenmaes8
en daarbij als ik het vlees niet opeet dan doet iemand anders dat wel in mijn plaats!
Tenzij als iedereen (of heel veel mensen) op donderdag vegetarisch gaat eten, want dan blijft er veel vlees liggen in de winkel en treden de wetten van vraag en aanbod op: minder vraag is minder aanbod. Er zal gewoon minder vlees 'geproduceerd' worden.

Citaat:
Het is echt onzin om dit alleen op donderdag te doen
Waarom zou dat onzin zijn?
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
Oud 27th May 2007, 17:25
Registered User

Ik doe hier zeker niet aan mee, ik blijf bij mijn mening! En als vlees dan toch zo klimaatsonvriendelijk is kunnen we het beter opeten !
Met citaat antwoorden
Oud 27th May 2007, 18:32
wim leenaerts's Avatar
Prime Integrator

Citaat:
Ik doe hier zeker niet aan mee, ik blijf bij mijn mening!
Dat is natuurlijk je volste recht, maar het is altijd interessant als je ook even verwoord waarom je er zo stevig aan vasthoudt.
Ik bedoel maar, als je er ZEKER niet aan meedoet, moet je toch wel goede argumenten hebben denk ik dan...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
Met citaat antwoorden
Oud 27th May 2007, 20:18
Dennis Broos's Avatar
Dennis Broos Dennis Broos is offline
Registered User

vegy

Ik zou er niets met inzitten om 1 dag in de week vegetarisch te eten helemaal niet! zelfs 2 dagen "no problemo" maar inderdaad liefst niet op donderdag, eerste jaar TO he Jef
Met citaat antwoorden
Oud 28th May 2007, 00:04
Registered User

Citaat:
Ik bedoel maar, als je er ZEKER niet aan meedoet, moet je toch wel goede argumenten hebben denk ik dan
Het haalt toch niets uit! En als het toch zo milieuonvriendelijk is moeten we iedereen aansporen om vlees te eten, dan is het sneller weg . Ik zie het nut er niet van in!
Met citaat antwoorden
Oud 28th May 2007, 00:07
wim leenaerts's Avatar
Prime Integrator

Citaat:
Ik zie het nut er niet van in!
Dat staat nochtans duidelijk in de eerste post vermeld: omdat een kleine wagen met een vleesetende chauffeur voor het milieu belastender is dan een vegetariër die met een 4x4 rond rijdt...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:14.