actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 20th April 2007, 13:56
bas van gorp bas van gorp is offline
Registered User

Thumbs up Goed idee!

Awel opnieuw iets positiefs dat ik hier te horen krijg. Ik ben volledig te spreken over het feit dat jongeren op jonge leeftijd met het openbaar vervoer geconfronteerd worden.
Wij zijn voor het vak PAV op de moment bezig met een project omtrent De Lijn en de NMBS. Het viel ons meteen op hoe slecht jongeren zijn ingelicht over bijvoorbeeld de NMBS. Ze hebben geen idee van de prijs, hebben het moeilijk met het kiezen van het juiste tarief, weten niet hoe een dienstregeling te raadplegen,...
Door dit inititiatief worden jongeren toch aangespoord om het openbaar vervoer GRATIS te leren kennen.
Met citaat antwoorden
Oud 27th April 2007, 18:55
karenwolput karenwolput is offline
Nog 3 weken in Madrid :)

.

Mmm... We zijn inderdaad bezig met een project voor PAV en uit de enquêtes blijkt wel dat jongeren wat af weten van de NMBS. Dit komt mede door de scholen, jongeren gaan vaak verder van huis naar school om een specifieke richting te volgen.
Maar dat laat natuurlijk niet weg dat ik het een zeer goed initiatief vind! Vaak vormen de toch wel hoge vervoerstarieven een drempel voor jongeren om gebruik te maken van het openbaar vervoer! Zo'n Go Pass zal leiden tot meer jonge gebruikers en hopelijk rendeert het ook!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:09.