![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Werkstraffen voor rokende ouders? | |||
Goed idee! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 17.65% |
Dit gaat er over! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 82.35% |
Stemmers: 34. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ik kan het volledig begrijpen dat er in de horeca niet meer gerookt mag worden en ben er zelf enorm blij om. Maar het idee om ouders werkstraffen te laten uitvoeren als ze roken in het bijzijn van hun kinderen, dat gaat er toch over. Natuurlijk is dit niet al te gezond voor de kinderen, maar ik vind dat de ouders de opvoeding van hun kinderen zelf mogen bepalen. Anders wordt er altijd gemekkerd dat de ouders meer en meer hun verantwoordelijkheden, wat de opvoeding betreft, van zich afschuiven. Laten we er een trend van maken en de ouders hun opvoedingsrecht afnemen!
Ik snap het volkomen dat men het aantal rokers wil minderen. Ik zelf ben al bijna 3 jaar gestopt en ik ben enorm blij dat ik de stap heb gezet. |
|
|||
|
|||
Wat moet ik van deze regel denken? Natuurlijk voedt iedereen zijn kinderen op zoals hij/zij dat wil.
En toch moet ik mijzelf altijd bedwingen als ik een mama/papa met kindje aan de hand zie roken. Sorry, het kan er bij mij gewoon niet in dat je dat als ouder doet. Ik kan echt uitbarsten als ik daar dan een buggy bij zie! Oh ik zou die mensen zo graag eens op hun plaatsen zetten. Maar ja, ieder het recht om zelf hun leven te bepalen...