![]() |
|
|
||||
|
||||
wel ja waarom niet, we zullen ook eens een eerste postje plegen.
voor mij moet een film gewoon een grote entertainment waarde hebben , moet niet diepzinnig zijn ofzo als ik maar ge-entertained word... met muziek is dit even anders maar met films totaal niet. in willekeurige volgorde: - lord of the rings - (trilogy...) - matrix - trilogy - Finding Nemo - Shrek 1 & 2 - Monsters inc. - ice age - alles met jim carrey (geniale vent :-) - ga hier wss serieuze commentaar op krijgen maar... bijna alles met jean-claude van damme (als martial-arts liefhebber kan niemand mij dit kwalijk nemen denk ik maar ja...) - monthy python's - en alles met coole fx => x-men, spiderman, the day after tomorrow, enz... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
natuurlijk , de verhaallijn trekt meestal op niets of is zeer cliche maar zoals ik al zei: entertainment, that's the word. martial touch ken ik niet maar ik vind het niveau van de hedendaagse martial arts film eigenlijk niet zo super hoog => crouching tiger, hidden dragon vond ik verre van geslaagd en ook de jacky chan films zijn niet echt wat ik versta onder martial arts... |
|
||||
|
||||
Citaat:
foei foei foei; can you copy it? plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ![]()
|
||||
|
||||
(druk op Davy wat vergroten
![]() Judith, als jij de film zou krijgen van eerstgenoemd en welgeacht forumlid, zou het dan mogelijk zijn dat de copy 'toevallig' ook eens tot bij mij geraakt? ![]() Anderzijds, na deze post kan ik natuurlijk nooit nog een ethische stellingsname verdedigen ivm copyrights... ![]() ![]()
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 2nd December 2004 om 00:34 |
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() @ Barst... Je zal altijd mijn voorbeeld blijven hoor ![]() Laatst aangepast door Davy V.H. : 2nd December 2004 om 01:17 |