![]() |
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bijna alle Walen vinden dat de kroonprins gelijk heeft, ik sluit mij volledig aan bij de Walen. (Misschien omdat ik uit Limburg kom, den uithoek van Vlaanderen)
Ik heb twee Waalse nonkels en moest België ooit uiteenvallen, wat ga je dan doen met die mensen? Uit Vlaanderen zetten, terwijl ze getrouwd zijn met een Vlaamse? en wat gaan ze met Brussel doen, vechten zoals in Israël en Palestina? Een muur rond bouwen zoals de Russen met Berlijn hebben gedaan? Ik zou mij doodschamen mocht er ooit op mijne pas de Vlaamse nationaliteit komen te staan. Dus lang leve Prins Filip
|
|||||
|
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Wat vindt u trouwens van de keuze aan de Brusselaars zelf over te laten bij een eventuele splitsing? Citaat:
|
||||
|
||||
poll op HLN
Op de website van HLN staat er een poll:
Is prins Filip zijn boekje te buiten gegaan door zwaar uit te halen naar Vlaams Belang? Ja 56.9% Nee 41% Geen mening 2.1% Dit toont dus wel aan dat de meerderheid van de Vlamingen(of toch alleszins iedereen die gestemd heeft) vindt dat het eigenlijk niet kan dat Prins Filip zo uithaalde naar het VLaams Belang.
|
||||
|
||||
Ik ben blij dat je het zelf hebt over "iedereen die gestemd heeft", want ik heb (had) bijvoorbeeld nog niet gestemd. En het is natuurlijk ook wel zo dat er niet bij vermeld staat hoevel mensen het WEL gedaan hebben en je dus eigenlijk geen besluit kan/mag vormen op basis van deze uitslagen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch denk ik wel dat ik mag zeggen dat Prins filip toch ong op +- 1miljoen kiezers hunne teen heeft getrapt door dat te zeggen, en dat vind ik toch al heel wat! zie je die 1miljoen al voort paleis in Brussel gaan betogen? tzal wa geven ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar daar komt toch ook nog bij, de mensen die niet op 1 van deze partijen stemmen maar toch deze mening delen.. Een schatting van 2 à 3 miljoen lijkt mij daarom zeker niet overdreven...