![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
Rookverbod in de auto
Ik zou dit rookverbod wel goed vinden eigenlijk. Ik vind het altijd degoutant als ik iemand zie roken in de auto. Zo zielig, dat je het zelfs onderweg niet kan laten om een sigaret op te steken. Het is ook heel gevaarlijk. Mijn nonkel is zo in de gracht gereden met zijn auto, omdat hij zijn sigaret had laten vallen. Sindsdien is hij zelfs gestopt... Ik snap mensen niet die roken in de auto, alles moet dan toch zo hard stinken?! Maar ja, ieder z'n ding zeker?
![]()
|
|||
|
|||
Ik heb hier geen probleem mee.
Natuurlijk zullen de rokers hier niet akkoord mee gaan maar als ze het niet kunnen laten in de auto, goed bezig dan! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vind dat ze dan eerst een rookverbod moeten plaatsen om te roken in openbare plaatsen voordat ze dit gaan doortrekken.
|
|
|||
|
|||
goed idee maar wie gaat dat controleren , gsm'en in de auto mag ook niet maar dat wordt toch ook nog gedaan , hoe gaan ze dan controleren of iemand aan het roken is???
|
|
|||
|
|||
Controle
Ze kunnen misschien zo'n systeem invoeren als Volvo deed om alcohol te controleren, als er rook gedetecteerd wordt in de auto, valt de motor uit
![]() Cheers!!! |