![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Ging de RTBF te ver met zijn nep-uitzending over Vlaamse onafhankelijkheid? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 50.00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 50.00% |
Stemmers: 42. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar denk je dat de Walen dit ook niet weten? Zou kunnen hoor, maar ik vermoed dat die ook wel snugger genoeg zijn om te beseffen dat we lang niet allemaal zo zijn. Anderzijds lees ik hier ergens op het forum ook wel iets over een peiling die stelt dat 70% van de Vlamingen separatistisch zou stemmen als het erop aankomt. Achteraf wordt dit wel weerlegd en teruggebracht tot 30% maar het is toch weeral gezegd ![]()
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Buiten al het gedebatteer om wil ik toch wel even zeggen dat dat van die treinen aan de grens en die politieagenten en hun taalgrens zo uit een tv-programma ŕ la 'Willy's en Marietten' kan komen => Absoluut absurd dus!
Maar bon: bestaat die 10 bol echt? Want dat zou toch echt wel cool zijn! Zo'n tiende bol ... dat bindt Walen en Vlamingen toch echt wel aan elkaar ![]()