![]() |
|
|
|||
|
|||
Hoe noem je een schoonmoeder?
-een trauma (misschien eens luidop zeggen om hem beter te verstaan) ![]() 2 Croque-Monsiers op elkaar? Croque-Jannet er vliegen 2 eenden in de lucht zegt de ene : kijkt daar nen muur! zegt de anderen : kwak! |
|
|||
|
|||
Pfff... ben ik den enigsten met een gevoel voor humor hier?
Walter, de beste vriend van Marc, gaat bij Marc en zijn vrouw eten. Na het eten gaat Nicole, de vrouw van Marc, afwassen. Walter gaat haar een handje helpen als dank voor de lekkere maaltijd die ze had voorbereid. Tijdens het afwassen grijpt Nicole in Walter z’n kruis. Walter schrikt, duwt haar weg en zegt: "waarom doe je dat? ? ? Waarop Nicole zegt: "Ik wil een zakcentje bij verdienen want thuis zitten verveelt mij, dus vraag ik geld voor topsex." Walter: "Hoeveel vraag je?" Nicole: "100 Euro en ik ben het zeker waard." Waarop Walter antwoordt: "Is het goed als ik morgen langs kom ?" Nicole: "’t is goed kom maar om half 3." De volgende dag gaat de bel precies om half 3, Nicole doet open en daar staat Walter. Walter geeft haar 100 Euro en ze gaan naar de slaapkamer. Na 2 uur flink van jetje gegeven te hebben, kleden ze zich aan en zegt Walter : "Jezus jij bent het geld meer dan waard !" Nicole: "Dank je maar je moet nu snel gaan want Marc komt over een half uur thuis! Ik bel je voor een volgende afspraak ok ?" Walter: "Ok" Om tien over komt Marc thuis en het eerste wat hij vraagt is: "Is Walter langs geweest en heeft hij je 100 Euro gegeven? " Geschrokken zegt Nicole: "Uhm. . . ja hoezo ?" Marc: "O niks, hij kwam vanmorgen langs op het werk en vroeg of hij 100 Euro kon lenen en hij zou die vanmiddag aan jou terug geven..." |
|
|||
|
|||
Een man en een vrouw zitten in een auto. De man rijd veel te hard. Komt er een politie man aan, en laat ze stoppen aan de kant. “Meneer,u rijd veel te hard.” Man: ach, dat was alleen vandaag, ik had ff haast. Vrouw: “Ach, je weet toch dat je altijd te hard rijd, schat.” Politie: En u heeft uw lichten ook niet aan!” Man: “Jah, het is nog lang niet donker! Het is alleen een beetje schemerig!” Vrouw: “Schat, licht of donker, jij hebt de lichten nooit aan!” Politie: “en u hebt uw gordels ook al niet om!!” Man: “Ja, maar u had me stil laten staan dus had ik de gordels al vast af gedaan!” Vrouw: “Ach, schat, je hebt je gordels nooit om!” Man: “HOU NOU JE BEK TOCH EENS, NU KRIJGEN WE ALLEMAAL BOETES!” Politie: “Mevrouw, praat uw man altijd zo tegen u?” “Nee hoor, alleen als hij dronken is!”
Een elfje een kabouter en een trol zitten in het bos te eten. zegt het elfje opeens: "ik ben de liefste van het heeeeeeeele land". Zegt het kaboutertje: "ik ben de kleinste van het heeeeeeeele land". Zegt de trol: "ik ben de lelijkste van het heeeele land". Maar ze geloven elkaar niet dus ze gaan naar de wijze uil om het te vragen. Dus eerst gaat dat elfje naar binnen en die komt na een kwartier weer naar buiten en ze zegt: "zie je wel ik ben de liefste van het heeeeeeele land". Dus dat kaboutertje gaat naar binnen en die komt na een half uur weer naar buiten en die zegt: "zie je wel ik ben de kleinste van het heeeeeeeeele land". Dus die trol gaat naar binnen en die komt pas na een uur weer naar buiten en hij zegt: "WIE IS BART STAES???? (of vul zelf een naam in) Whahahahahahahahahahaha... goeike he ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Goeie moppe! Vooral die tweede!
![]() Naam kunnen we laten staan hoor! ![]()
|
|||
|
|||
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van
100 meter, hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperen draden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een kopernetwerk! Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk in hun bezit hadden. En dat zo'n 1000 jaar voor de Russen... Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de Oude belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk." Een klassieker... ![]() Een Belg en een Nederlander zitten samen gezellig op nen boot, doch door een onverwachtse stormbui en het verlies van controle over de boot gebeurt het onvermijdelijke (wat wilt ge nu met een Nederlander aan boord) en de boot zinkt... De Belg en de Nederlander proberen al zwemmend de verdrinkingsdood te vermijden en stranden uiteindelijk aan op een eiland. Helaas zit daar nu net een opperhoofd met zijn stam te wachten om de twee onnozelaars te arresteren en in de pan te stoppen... Den belg probeert natuurlijk nog zijn vege lijf te redden, terwijl de Nederlander al jammerend op zijn knieën is gezakt en zijn vrouw en kinderen in de al zo onzinnige discussie probeert te betrekken en vraagt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te belanden?" Het opperhoofd zegt: "Natuurlijk!", antwoordt deze, "Maar dan moet je een opdracht doen..." Met twee handen nemen beide gestranden de opdrachten aan. Het opperhoofd gaat van start: "Ga alvast 100 gelijke vruchten zoeken in het bos." De Belg is als eerste weg en komt even later terug met 100 bosvruchten, waarop het opperhoofd hem beveelt: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in uw gat zonder te lachen." Met moeite krijgt hij de 99 bosvruchten in zijn gat, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach, waarop hij wordt veroordeeld tot de pot... jammer maar helaas... Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg waarom hij nu moest lachen bij de 100ste bosvrucht?" De Belg antwoordt: "Ik zag die Nederlander aankomen met 100 kokosnoten |
|
|||
|
|||
![]() Two hobbits walk into a bar where one of them picks up a girl. They taker her to ta local motel; the first hobbit goes into the motel room while the other waits outside. Once the door closes, the hobbit on the outside hears strange noises through the door, "I can't do it, I can't do it, I CAN'T DO IT!" In the morning, the second hobbit askes the first, "How did it go?" The first one answers. "It was embarrassing. I simply couldn''t do it." The second hobbit shook his head. "Manhood problems, eh?" "No. I couldnt get on the bed!" |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Suggesties voor een andere wereld | Barst | P.A.V. | 0 | 21st November 2004 18:46 |
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... | Barst | Artikels & Boeken | 2 | 9th November 2004 17:35 |
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 7 | 30th June 2004 11:50 |