![]() |
|
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() Ook het feit van hygiene en zo zal ook bij velen wel meespelen zeker. Of misschien zoals bij mij, gewoon 'too big to handle'. Haha ![]() By the way bedankt voor de wetenschappelijke cijfers. De 'Flair' is ook altijd mijn reference voor deze zaken. Hehe ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() Ik geef het toe, I love de flair ![]()
|
||||
|
||||
Bij mij is mijne vriend eerste referentie zenne
![]() en ik zou hier nu willen zetten: "maar ik denk niet dat hij te klagen heeft" alleen denk ik dat de kans erg groot is dat hij hierop gaat reageren en dan zalt weer wa zijn ![]() TOCH ZET IK HET ER nah ![]() ![]() En Davy, heb jij dan zo (hard) te klagen omdat je titel is "zelfs apen doen het?" Het lijkt mij een uitdrukking te zijn van een onderliggende frustratie :d ![]()
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Kei goei videoke!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
ECHT GOE!
Doe anders ne stoot!! Amai gieren!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
WHAHA, cool apen.
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Suggesties voor een andere wereld | Barst | P.A.V. | 0 | 21st November 2004 18:46 |
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... | Barst | Artikels & Boeken | 2 | 9th November 2004 17:35 |
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 7 | 30th June 2004 11:50 |