![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Zou het niet kunnen dat zo'n fotograaf inderdaad naar daar op reis gaat om foto's te nemen...
maar uiteindelijk terugkomt met enkel zijn fototoestel? (ik bedoel maar, ik denk niet dat die mensen ZONDER iets naar daar gaan! Ik zou zelf als fotograaf daar alles weggeven als je zo'n toestanden ziet! Enkel dat fotoapparaat niet om nadien te tonen hoe schrijnend het is!) (mss ben ik ook gewoon te naïef in het goede van de mens ![]()
|
||||
|
||||
Feit blijft dat wij dankzij die foto nu allemaal wel weten wat er in Niger aan de hand is en er ook niks aan doen.
|
||||
|
||||
Maar we hebben weer heel veel informatie nodig om deze foto te kunnen achterhalen. Dit is dan ook de nieuwe trend onder de mensen die zulke dingen fotograferen, het mag er niet vingerdik opliggen wat de foto betekent. Toch hebben sommige mensen dan minder aandacht voor zulke foto's, sommigen willen zien en dan direct weten...
Maar laten we het op de foto hebben, het grijpt aan.
|
|||
|
|||
Misschien raken de meeste niet meer geschokt door een honger-foto, maar ik nog wel. En moest er niemand meer zijn die daar een foto van zou nemen, zouden we het volgens mij helemaal vergeten!
Ook al staan er al zovele in ons geheugen gegrift, elke foto is anders en wekt andere emoties op (bij mij althans). Een foto is een moment opname van iemand, het is een stukje van iemand zijn leven. De persoon op de foto geeft zich helemaal bloot. Men kan niets verbergen op een foto, het is levensecht! En dat maakt het zo ontroerend en tastbaar! |