![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik wil ff zeggen dat ik heel veel respect heb voor de mannen van X!nk.. (de gasten van Pulle)
![]() Ze rocken echt hard. Ik heb van hen een optreden gezien op ketnet en die gasten zijn écht goe! Ze spelen als de grootsten der aarde en Jonas is een entertainer zoals er in "vilvoorde nog nooit één gezien is"!!! Keep on rockin boys ![]()
|
|||
|
|||
undefined
Mijn broerje van 13 zit bij de drummer van x!nk in de klas en op school bij de zanger van x!nk (de drummer en de zanger zijn broertjes). Ze zijn echt keivaak afwezig van de school, en hebben al meerdere keren gezegd : "waren we maar weer gewone kinderen". Nu moeten ze bijna elk weekend verplicht optreden, fotoshoot hier, opname voor ketnet daar... Is het wel eerlijk voor deze jongens van ongeveer 13-14-15 jaar om hen te dwingen om zo snel volwassen te worden, als zelfs hun privéleven er onder lijdt, op die jonge leeftijd... Kinderen moeten de kans krijgen om kind te zijn. |
|
||||
|
||||
Voor de mensen rondom die kinderen maakt het niet veel uit of ze een kindertijd hebben of niet... Het draaid allemaal rond geld, zolang het kinderen zijn is er nog veel geld uit te slagen!! Daarom dat ze veel afwezig zijn en zich al zeer volwassen moeten gedragen. Nu kunnen ze nog veel geld uit die kinderen slagen, aan huin persoonlijk leven wordt weinig of niet gedacht!!
Echt zonde vind ik, die manne wilde alleen maar iets leuks doen, ze wonnen dit, ook fijn denk ik, maar laat hen dan toch gewoon doorgaan met hun leven... echt een schande!!!
|
![]() |
||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Suggesties voor een andere wereld | Barst | P.A.V. | 0 | 21st November 2004 18:46 |
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... | Barst | Artikels & Boeken | 2 | 9th November 2004 17:35 |
"We moesten ons doodschamen..." | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 0 | 5th July 2004 03:00 |