![]() |
|
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() Doordat er al zoveel licht is, gaan die autolichten volgens mij overigens nog niet eens echt zichtbaar zijn...
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Voel ik hier de druk van de machtige economie op de onmachtige politiek?
(ik denk tevens ook aan 'tegen 2012 moet iedereen digitaal kijken') |
|
||||
|
||||
Ben zelf fanatiek voorstander van rijden met lichten aan overdag, en ik vervloek mezelf als ik het eens een keertje vergeet...
Argumenten tot nog toe aangehaald houden weinig steek: druk van economie zeker wel bij digitale tvtoestanden, maar bij autolichten overdag? ![]() En dat er wel degelijk problemen zijn met het onderscheiden van auto's op klaarlichte dag, ook door motards, zie http://motor.blogo.nl/?comments/189/14191 ![]()
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 7th October 2006 om 15:21 |