![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn uitspraak was voor een stuk ook ingegeven door de associatie met de bovengenoemde scène uit 'The matrix', die voor mij een 'mooie' metafoor is voor de houding van de doorgewinterde rascist tgo vreemdelingen. Ik kan er ook niets aan doen dat dat beeld bij jouw uitspraak in me opkwam. Ik heb gevraagd of je me zou willen overtuigen van waarom het oprukken van het Frans vergeleken kan worden met een parasiet, maar daar heb ik tot dusver nog geen overtuigende argumenten voor gekregen. Aldus blijf ik het grof vinden om de gebruikers van het Frans in een faciliteitsgemeente te vergelijken met een parasiet, kanker of gezwel. Citaat:
Ik weet niet waar je de associatie tussen mij en ranzige yoghurt haalt, maar terecht is ze niet. Citaat:
Waarom mijn naam hier zoveel voorkomt is omdat ik nu eenmaal een betweter ben en omdat ik het moeilijk heb met uitspraken zoals Wouter die hier al enkele malen gedaan heeft.
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |