actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > VARIA > Polls
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Bekijk Resultaten Peiling: Wie wordt wereldkampioen voetbal?
Argentinië 13 18.84%
Brazilië 17 24.64%
Duitsland 7 10.14%
Engeland 8 11.59%
Frankrijk 3 4.35%
Italië 5 7.25%
Nederland 9 13.04%
Spanje 2 2.90%
Trinidad & Tobago 1 1.45%
Andere: 4 5.80%
Stemmers: 69. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th June 2006, 17:43
bram willems bram willems is offline
Registered User

schandalig van wie?
Van de spelers kan ik dit begrijpen: ze hebben een contract en dat moet nageleefd worden,als jij op je werk niet betaald word dan staak je ook

Van die bond daarentegen....
Met citaat antwoorden
Oud 18th June 2006, 17:49
Jelle thijs Jelle thijs is offline
Registered User

Ik vind het zeer schandalig van de bond.
Maar staken op een wereldkampioenschap vind ik wel ver gaan. Probeer het dan op een andere manier te regelen. Bv door prik-acties door in elk interview te vermelden dat je nog niet betaald bent. Door een tshirt te dragen waar dit opstaat, als je scoort mag je je tshirt niet uittrekken, maar wel na de wedstrijd. Door supporters vlaggen te laten meebrengen waar dit opstaat.
Maar niet door te staken:
't is het WK: voetballen verdorie
Met citaat antwoorden
Oud 18th June 2006, 18:40
Registered User

gokschandaal op het wk?

Krant gooit bommetje in de Australische euforie

Is zelfs de wereldbeker niet gespaard gebleven van een gokschandaal? Volgens de Britse sensatiekrant News of the World gokken Australische spelers op WK-matchen.

Volgens de krant hebben enkele spelers van Australië toegegeven dat ze gegokt hadden op wie het eerste Australische doelpunt zou scoren.

Ze zouden gegokt hebben op Tim Cahill, en die scoorde tegen Japan ook het eerste Australische doelpunt.

Voor de start van het WK hebben alle spelers een verklaring ondertekend dat ze niet zouden wedden op alles wat met het WK te maken heeft. De disciplinaire commissie van de FIFA bekijkt de zaak.

www.sporza.be
Met citaat antwoorden
Oud 18th June 2006, 22:58
Registered User

Ik snap niet direct wat hier het probleem met is hoor...
ZE gokken niet op verlies van hun ploeg é...

Citaat:
Maar staken op een wereldkampioenschap vind ik wel ver gaan. Probeer het dan op een andere manier te regelen. Bv door prik-acties door in elk interview te vermelden dat je nog niet betaald bent. Door een tshirt te dragen waar dit opstaat, als je scoort mag je je tshirt niet uittrekken, maar wel na de wedstrijd. Door supporters vlaggen te laten meebrengen waar dit opstaat.
staken gaat idd ver, maar denk dat je acties met t-shirten weinig tot geen effect zouden hebben
bon, ik verwacht dat ze wel zullen spelen hoor...

BTW: Domenecht toch nog snel buiten smijten voor de laatste wedstrijd en zo Frankrijk zichzelf toch nog proberen te plaatsen??? ik wil wel ad-intrim gaan trainen want ik denk dat zelfs ik het beter kan dan Meneer Domenech
Met citaat antwoorden
Oud 19th June 2006, 11:09
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door bram willems
ik wil wel ad-intrim gaan trainen want ik denk dat zelfs ik het beter kan dan Meneer Domenech
Ik wil dan wel, om dezelfde reden, in gaan vallen voor Ronaldo
Met citaat antwoorden
Oud 19th June 2006, 19:36
Registered User

denk dat Ronaldo toch nog net iets meer waarde heeft dan Domenech..
Is elemaal niet in form maar had toch weer een redelijk aandeel in de eerste goal...
Met citaat antwoorden
Oud 22nd June 2006, 22:30
Registered User

WK WK-kijken eindigt na 82 uur

WK WK-kijken eindigt na 82 uur

Het WK WK-kijken is in de nacht van woensdag op donderdag na 82 uur, 15 minuten en 57 seconden geëindigd. Een zekere Danny uit Amsterdam mocht zich de winnaar van de wedstrijd noemen, nada medefinalist Ron uit Boskoop in slaap was gevallen. Dat maakte de Nederlandse radiozender Caz!, de organisator van de recordpoging, bekend.

Zes finalisten gingen zondag om 15 uur in de studio van Caz! de uitdaging aan om zo lang mogelijk onafgebroken WK-wedstrijden te kijken. Als er geen wedstrijden op tv waren, kregen ze oude wedstrijden voorgeschoteld. De eerste gaf op na bijna 38 uur, de tweede en derde na respectievelijk 40 en 60 uur. De drie overgebleven deelnemers passeerden de 69 uur en 48 minuten, het officiële Guinness World Record tv-kijken. Winnaar Danny krijgt twee kaartjes voor de finale van het WK voetbal in Duitsland.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:17.