![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Wat vind jij van de nieuwe partij "het Vlaams Belang"? | |||
Ik vind het terecht en goed dat ze een nieuwe partij oprichten! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 63.64% |
Pff, het maakt mij allemaal niet zoveel uit |
2 | 9.09% |
Ik vind het schandalig dat ze terug een nieuwe partij mogen oprichten!Ze zijn niet voor niets veroordeeld! |
6 | 27.27% |
Stemmers: 22. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
Daarstraks hoorde ik nog op de Zevende Dag dat ze puur juridisch gezien zelfs nog de naam 'Vlaams Blok' mochten behouden.
Maar men heeft dus gekozen voor een "nieuwe" start, mij allemaal om het even. Of er nu veel verandert, mij maakt het weinig uit. 1 miljoen kiezers kunnen geen ongelijk hebben. Dus is het terecht dat ze verder _mogen_ doen, anders zou dit land het predikaat 'democratie' niet waardig zijn. Hun site lijkt nu wat op die van de N-VA en de Vlaamse Volksbeweging. Zouden ze dan ook meer aandacht gaan besteden aan de Vlaamse ipv. de migrantenproblematiek? Ik kan het alleen maar hopen! ![]() Hun nieuwe logo is trouwens wel knapper dan het vorige, maar dat effe volledig terzijde. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Vlaams Blok | Femme Politica | Politiek | 46 | 20th March 2005 23:34 |
test uw blokgehalte | Barst | Politiek | 6 | 13th August 2004 04:35 |
De kiezer heeft altijd gelijk? Ja, tarara! | Barst | Artikels & Boeken | 1 | 1st July 2004 03:55 |
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 7 | 30th June 2004 11:50 |
Stand van zaken bij regeringsonderhandelingen | Barst | Politiek | 1 | 28th June 2004 21:03 |