actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Bekijk Resultaten Peiling: Bombardementen op Fallujah gerechtvaardigd?
Ja, want we moeten die terroristen uitschakelen 1 14.29%
Ja, want er is nu eenmaal geen alternatief 1 14.29%
Nee, want... 3 42.86%
Weet niet 2 28.57%
Stemmers: 7. U mag niet stemmen in deze peiling

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
Oud 14th November 2004, 18:28
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Citaat:
Originally posted by Davy V.H.
Ok mooi,

En bekijk het nu eens van het Iraakse standpunt... voor de verandering.
Ok, voor de verandering dan...

Bombarderen ze Fallujah niet, dan blijft ze in terroristische handen. Dan zal dat altijd de zwerende wond in Irak blijven en kan er ook geen stabiele democratie neergepoot worden. Dan blijft alles zoals het was en is er dus ook geen kans op beterschap, zeker niet voor de Irakezen.

Dus een stabiel Fallujah is in het voordeel van alle Irakezen, niet alleen voor diegenen in Fallujah wonen.

Of bedoelde u misschien het standpunt van de getroffen burgers in die streek? Dan refereer ik graag terug naar mijn eerste post waarin staat dat het zover nooit had mogen komen maar aangezien er nu niks meer aan te doen valt, het zo maar moet.

U mag anderzijds wel blijven proberen mij te overtuigen door steeds maar weer te refereren naar die onschuldige burgers die getroffen worden. En hoezeer het mij ook spijt voor die mensen, u gaat me niet kunnen overtuigen. Dat zal enkel lukken bij diegenen die focussen op de (hoe pijnlijk ze ook moge zijn) kleine, negatieve dingen... maar ik kijk liever naar 'the whole picture'.

En probeer dit nu niet af te doen als 'harteloos' of wat dan ook.

Trouwens ik denk niet dat er iemand op dit forum het militaire genie heeft van de Amerikaanse generaals, maar als iemand zich toch geroepen voelt wil ik graag wel eens naar haar of zijn suggestie horen over hoe Falluja dan wel moest ingenomen worden...
Met citaat antwoorden

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Hulpverleners in Fallujah: vrees voor 6000 doden... Barst Politiek 0 28th November 2004 02:26

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:15.