![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Wie wint de eindronde voetbal??? | |||
Lierse |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 75.00% |
KVSK United |
0 | 0% |
Hamme |
0 | 0% |
Geel |
4 | 25.00% |
Stemmers: 16. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
eindronde België: "wie gaat of blijft er in eerste klasse?"
Nog eens even een kleine tussenstand. De volgende wedstrijden werden op donderdag 2juni 2006 gespeeld.
Lierse-KVSK 2-1 Hamme-Geel 2-1 stand na 4wedstrijden 1.Lierse 4 9 2.Hamme4 6 3.KVSK 4 4 4.Geel 4 4 PS: Ik zou wel eens willen weten of ik deze stand ook zo goed zou bijhouden moest Lierse al uitgeschakeld zijn??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Uitslagen van zondag, 04-06-2006: Hamme - Lierse: 2 - 0 Geel - KVSK: 1 - 2 Stand op de voorlaatste speeldag 1. Lierse 5 - 3 - 2 - 0 - (8-7) - 9 2. Hamme 5 - 3 - 2 - 0 - (7-6) - 9 3. KVSK 5 - 2 - 2 - 1 - (8-8) - 7 4. Geel 5 - 1 - 3 - 1 - (8-10) - 4 (Geel: uitgeschakeld!) Laatste matchen (do 08-06-2006) Lierse - Geel KVSK - Hamme
|
|||
|
|||
Pasop Geel gaat geprikkeld zijn om zijn laatste match in 2e te winnen! Volgens mij ga Lierse het nog moeilijk krijgen!
Ik heb zelf liefst Lierse in 1e ma as zij het niet halen kiest mijn Limburgs hart voor KVSK! |
|
||||
|
||||
Lierse wint eindronde en blijft in eerste klasse
Lierse wint eindronde en blijft in eerste klasse
SK Lierse heeft de eindronde voor een plaats in eerste klasse gewonnen, en het blijft daardoor in de hoogste Belgische voetbaldivisie. Voor de laatste speeldag moest Lierse nog de eerste plaats delen met Hamme, zodat een testmatch nog tot de mogelijkheden behoorde. Hamme verloor donderdag echter met 3-1 op het veld van KVSK United, terwijl Lierse in eigen huis met 5-0 Geel versloeg. In de eindstand van de eindronde heeft Lierse 12 punten, KVSK United 10, Hamme 9 en Geel 4. Lierse blijft in eerste, zodat Bergen, dat kampioen speelde in tweede, volgend jaar de enige nieuwkomer is, in de plaats van La Louvière. Weblog DS, 08-06-2006 (kum)