actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 3rd April 2006, 21:35
julietta julietta is offline
Registered User

Waar gaat het toch naartoe?

Hebben die meisjes dan niet zoiets als een eergevoel en zelfrespect? Ze vinden het maar normaal dat ze seks hebben voor een simpele hamburger van McDonalds of een Breezer. Waar zijn ze toch mee bezig? Ik zou wel eens willen weten wat er in het hoofd van die meisjes afspeelt… Er is toch iets grondigs mis met hen!
Ik kan me er echt kwaad in maken, er is al zoveel aids in de wereld en die meisjes denken daar niet eens aan. Ze ‘poepen er maar op los’.
Ik vraag me ook af welke opvoeding de ouders die kinderen hebben meegegeven (als je het al een opvoeding kan noemen). Ik weet wel dat men zegt dat de kinderen van tegenwoordig moeilijker handelbaar zijn dan vroeger, maar dit ligt vaak aan de opvoeding die ze hebben meegekregen. Als je een kind van jongs af laat doen wat hij of zij wil doen, dan heb je er natuurlijk niets meer aan te zeggen eens ze wat ouder zijn.
Ik ben benieuwd naar de resultaten van het onderzoek…
Met citaat antwoorden
Oud 4th April 2006, 11:01
DorienFaes DorienFaes is offline
Dorien

Wat voor een jeugdcultuur!!!

Wanneer ik dit artikel lees, roep ik uit wat voor een jeugdcultuur!!!! Hoe komen onze opgroeiende pubers er in godsnaam bij??? Ik zou zeggen, "dat komt ervan met al die vrije sex". Het is doodnormaal op de televisie en thuis kan er ook ronduit over gesproken worden. Maar zoals bij Koppen vermeld werd krijgen jongeren te maken met expleciete sex via muziekzenders zoals onder andere MTV. En op dat punt zou men in onze maatschappij moeten ingrijpen vind ik. Er moet een wet komen op die vulgaire videoclips die men vaak vertoont.
Oke, sex om de sex moet kunnen zegt men dan, als het maar veilig gebeurt. Maar waar is dan je gevoel voor zelfrespect gebleven. Heb je dan nog wel een klein beetje waarde voor je eigen lichaam of zijn het enkel je dierlijke lusten die tellen? Wanneer gaat men de ogen opdoen en de kinderen van vandaag opvoeden zoals het hoort? Vertel over sex, maar vertel zeker OOK over de gevolgen van sex!!! Wat gebeurd er met je als je AIDS krijgt? Wat zijn SOA's. De meeste pubers hebben hier vaak nog niet eens van gehoord. Ik hier nog één bedenking bij. Vandaag doen die kinderen hun Vormsel en morgen liggen ze met de eerste de beste in bed!!!!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:44.