actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Bekijk Resultaten Peiling: Wat doe je als jouw genodigde duidelijk dronken naar huis wil rijden?
Ik doe/zeg niets - het is zijn/haar verantwoordelijkheid 0 0%
Ik maak een opmerking en vraag om in die toestand niet te rijden 2 18.18%
Ik bied aan om de gast zelf terug naar huis te brengen of hem/haar te laten overnachten 6 54.55%
Ik neem sleutels af en ga op zoek naar een oplossing (taxi,logement,...) 2 18.18%
Ik zou zo ver gaan dat ik zelfs de politie zou bellen als de gast toch met de wagen zou vertrekken 1 9.09%
Stemmers: 11. U mag niet stemmen in deze peiling

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
Oud 21st October 2004, 12:55
Davy V.H. Davy V.H. is offline
Oud-student

Citaat:
Originally posted by Stevie
....maar in dat geval heeft de uitbater bewust een zware cocktail uitgeschonken aan een duidelijk dronken persoon. Ik zou dan niet van broodroof spreken, want een caféhouder heeft duidelijk z'n plichten in het geval van dronken klanten....
Ja idd... mijn post komt misschien over dat ik het niet erg vind. Ik ben er zeker niet mee akkoord dat ze zoiets gedaan hebben. Enkel dat uitbaatverbod vind ik persoonlijk overdreven.

En sommige mensen zien er al na 4 pintjes stomdronken uit. EN sommigen zijn na 14 pinten nog normaal van gedrag...

Inschatten is soms moeilijk denk ik. Maar als je iemand zie zwijmelen en bijna bij bewustijn op een kruk zitten, dan is het tijd om de kraan dicht te draaien denk ik als café uitbater. En liefst iets vroeger.
Met citaat antwoorden

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:13.