actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 19th December 2005, 19:18
Simon Schoofs Simon Schoofs is offline
Registered User

Als ik in me in dezelfde situatie als de vrouw zou bevinden zou ik misschien wel dezelfde ingreep overwegen. Ik vind wel dat er een groot verschil is tussen een 'levensnoodzakelijke' ingreep en pure plastische chirurgie. Deze vrouw zou zonder deze ingreep geen normaal leven meer kunnen leiden. Wat ik er helemaal 'over' vindt, is dat er zelfs een politieke partij (naam ontgaat mij even) borstvergrotingen fiscaal aftrekbaar wilden maken. (hun volgend standpunt was dat lampen naast de weg heel de nacht moesten branden) Nu ik denk dat dit al genoeg zegt over de partij in kwestie Vooral als we dan spreken over de samenhang van de partijstandpunten (dit even geheel terzijde)
Met citaat antwoorden
Oud 19th December 2005, 22:33
bram willems bram willems is offline
Registered User

Ik snap niet dat er mensen zijn die iets tegen plastische chirurgie hebben... Ok tis natuurlijk dikke zever dat je dit fiscaal aftrekbaar wil maken maar als men het wil betalen en men is er gelukkiger mee? Wat kan dan een mogelijk bezwaar zijn? Leven doe je volgens mij om gelukkig te zijn niet om ongelukkig te zijn en als je dan de mogelijkheid hebt om van je "probleem" af te komen. (en ik heb het niet over borstvergrotingen maar over mensen in het algemeen die ongelukkig zijn met iets van hun lichaam)
Met citaat antwoorden
Oud 21st December 2005, 14:57
Ann Van der Flaas Ann Van der Flaas is offline
Registered User

Wel, ik zal nog maar eens een poging doen mijn mening te zeggen volgens mijn standpunt.

Kijk, God heeft jou en mj en iedereen gemaakt,
God heeft dat goed gedaan,
als je dan zegt 'ik ben lelijk' of 'ik ben slecht',
vind ik dat je God ergens beledigt,
je zegt bij wijze van spreke dat God je niet goed
gemaakt heeft.

Ok, er zijn mensen die er anders uitzien dan anderen,
maar zomaar aan je lichaam laten knoeien omdat je je borsten groter wil
of je lippen dikker of je (normale!) rimpeltjes niet wilt zien als je in de spiegel kijkt, dat gaat erover!

Je moet leren leven met hoe je gemaakt bent,
en iedereen is uniek,
en God vindt iedereen EVEN mooi!

De normen van de maatschappij zijn gewoon veranderd...
Iedereen moet relatief mager met grote borsten zijn en dan ook nog het perfecte gezicht, en onee, flaporen, dat kan absoluut niet hoor!

Blijf jezelf!!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:26.