![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
Wat de marktstrategie van Abercrombie inhoudt gaat ons niets aan. Je kan er kritiek op hebben, en dat hebben veel mensen blijkbaar, maar het is wat zij willen. Ik draag het merk ook absoluut niet, want voor mij is het echt niet exclusief wanneer er 100-en mensen altijd in de rij staan voor zo'n winkels.
Exclusieve merken gaan niet voor het grote geld en houden een beperkt aantal winkels open voor de echte fans. Abercrombie is dus geen exclusief maar een commercieel merk in mijn ogen. Misschien wel goed dat hun jacht naar geld dan tegenvalt. |
#2
|
|||
|
|||
Ik verschiet hier echt niet van. Ik ben altijd een hele grote fan geweest van het merk en ik vind de kledij nog altijd mooi maar hun attitude staat mij niet aan. De directeurs vinden dat de kledij niet gedragen mag worden door dikke mensen, daarom gaan hun kledingmaten maar tot L. Dit vind ik belachelijk, het is niet omdat je een XL draagt dat je dik en onaantrekkelijk bent. Veel mensen met dergelijke maat hebben een mooier gezicht en persoonlijkheid dan mensen met een maat S. Door deze maatregel toe te passsen zijn ze natuurlijk heel veel klanten verloren, niet enkele de 'grotere' maatjes maar ook de kleinere maatjes die deze attitude niet willen accepteren. Ik ben sindsdien ook niet meer gaan winkelen in een winkel van Abercrombie & Fitch, gewoonweg omdat ik het erg vind voor de mensen met een XL.
|